Jaja's LIFE !


Hoi Hoi ! follow lha blog aku yang HODOH ne Oke .
Dan Dan jgn lupa add aku kat FACEBOOK taoo .

JASA ANDA AMAT DIHARGAI *WinkWink (:

Monday

Isk , apa susah sangat nak decorate blog nii bagi kemas ? serabot pala otak aku tengok . Semak lha wehy ! Besepah sana sini . Can anyone help me ? OkayOkay , actually aku nak cita pasai EXAM ! Mid year term sekolah aku 6.MAY.2011 . Exam tuu difasterkan ! Isk bengang gila ! aku dengan preparation tak buad lagi , pala aku semak okay ? sebenaqnya aku tak tahu nak start dari mana study tuu . Semangat dah ada dah nak baca bukuuu . tapi penyakit M serang aku and FACEBOOK DURJANA nii memanggil2 aku . Merayu mintak aku tatap muka dia 20 jam .  Arghh . Folio ? folio ? ohh tapaya cakap ah , folio sejarah 1 apa tak buad lagii . Kahkah :D saya terlalu busy cikgu bila exam around the corner . terlalu banyak extra class , rasanya tak ada ruang masa untuk saya siapkan folio sejarah cikgu tuu . 

Wehy ! bapak aku dah bunyi lhaa , jumpak lain kali ah , logout dulu ! takot kena marah pulak nanti , BhaBhay :)

No comments:

Post a Comment